مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 10:002023-10-17سياسي

فارس من| عدالت در اخذ مالیات بین کارمندان و اعضای هیأت علمی دنشگاه ها رعایت شود


برخی کاربران فارس من با ثبت پویشی خواستار رعایت عدالت در اخذ مالیات بین کارمندان و اعضای هیأت علمی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برخی کاربران فارس من با ثبت پویشی خواستار رعایت عدالت در اخذ مالیات بین کارمندان و اعضای هیأت علمی  شدند.

این کاربران در پویش خود آوردند:  متاسفانه کمیسیون محترم تلفیق مجلس شورای اسلامی مالیات اعضای هیأت علمی را در طول اجرای برنامه هفتم توسعه به میزان ثابت 10 درصد تصویب کرده اند؛ آیا این قانون ذینفعان نیست؟ آیا کارگر و کارمندان با درآمد کم باید پلکانی مالیات بپردازند و اعضای هیأت علمی دانشگاه ها به میزان ثابت 10 درصد؟ صدیقه نجفی سردبیر این پویش در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: به ازای 10 میلیون حقوقی که من کارگر دریافت می کنم و به ازای هر حقوق دریافتی باید به صورت پلکانی مالیات بپردازم، ولی برای اعضای هیأت علمی این گونه نیست و همیشه 10 درصد است و باید پرداخت کنند.

وی افزود: برای اعضای هیأت علمی این گونه است که همان 10 درصد محاسبه می شود و داشتن و نداشتن پست اجرایی ملاکی نیست، رتبه بندی مالیات باید بر اساس مقدار حقوق تغییر کند و بالا رود و برای هیأت علمی همان مقدار است، در اینجا چه تفاوتی بین من کارمند و هیأت علمی وجود دارد؟ نجفی در پایان خاطرنشان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| عدالت در اخذ مالیات بین کارمندان و اعضای هیأت علمی دنشگاه ها رعایت شود

فارس من| عدالت در اخذ مالیات بین کارمندان و اعضای هیأت علمی دنشگاه ها رعایت شود